Janusz Sejmej rozstaje się z TVP


Janusz Sejmej, doradca zarządu Telewizji Polskiej i były dyrektor Agencji Informacji, rozstaje się z TVP – nieoficjalnie dowiedział się "Presserwis".

Niektóre dzienniki utrzymują zwiększone nakłady


W tym tygodniu niektóre dzienniki ogólnopolskie wciąż będą się ukazywać w zwiększonych nakładach.

Chmura pyłów nie zakłóca sygnałów radiowo-telewizyjnych


Zdaniem ekspertów chmura pyłów wulkanicznych, która unosi się nad Europą, nie wpłynie na jakość sygnałów radiowo-telewizyjnych odbieranych w Polsce.

Nowe kino w ofercie sieci reklamy kinowej Multikino


Wzrośnie liczba nośników sieci sprzedaży reklamy kinowej Multikino.

Wieloletni prezes Radia Merkury odchodzi


Piotr Frydryszek, długoletni prezes publicznego poznańskiego Radia Merkury, zamierza odejść ze stanowiska z końcem kadencji, która upływa 15 kwietnia.

"Wall Street Journal" dla profesjonalistów


W listopadzie wystartuje internetowe wydanie dziennika "Wall Street Journal", wzbogacone o dodatkowe informacje gospodarcze i dane z rynków finansowych.

Koniec programu, który zmienił telewizję


Jedenastą serią programu "Big Brother", emitowanego od 2000 roku, Kanał 4 brytyjskiej telewizji, który nadawał go na zasadach wyłączności, zakończy na początku 2010 roku tę serię, równie popularną, co krytykowaną za ściąganie w dół poziomu rozrywki telewizyjnej.

Radio Plus uruchomiło kanały muzyczne w sieci


Eurozet przejął domenę Radioplus.pl i uruchomił na niej nową stronę Radia Plus.

"Rz" rezygnuje z korespondenta i biur terenowych


"Rzeczpospolita" (Presspublica) odwoła na początku lutego br. swojego korespondenta z Berlina Piotra Jendroszczyka. Zamyka też w siedmiu miastach Polski biura terenowych korespondentów, którzy mają pracować w domu. Obie decyzje podyktowane są oszczędnościami.

Farfał zostanie w TVP? Rada może się nie zebrać


"Dziennik": Wszystko wskazuje na to, że kierujący TVP Piotr Farfał nie musi się obawiać strajku, którym grożą mu związki zawodowe oraz nowej rady nadzorczej, która miała się zebrać 16 września i mogła go odwołać.

Sąd nie zgodził się na wypłatę premii w Tribune Co.


Wydawnictwo Tribune Co. nie otrzyma od sądu nadzorującego proces upadłościowy zgody na program bonusów i premii dla kardy kierowniczej – podał serwis Editor & Publisher.

Pierwszy numer "Enter" w nakładzie 150 tys. egz.


Miesięcznik ”Enter – najlepsze programy” (Burda Media Polska) zadebiutuje w nakładzie 150 tys. egz.

RPO apeluje o stworzenie etycznego kodeksu reklamy


Rzecznik Praw Obywatelskich ruszył na wojnę z seksistowskimi reklamami. Namawia minister Radziszewską do opracowania nowego kodeksu etyki reklamy, donosi "Metro".

Leszek Miller felietonistą "Super Expressu"


Leszek Miller, były premier i polityk SLD, został stałym felietonistą "Super Expressu". Wcześniej przez dwa miesiące pisał dla tygodnika "Wprost" do czasu, kiedy pojawił się nowy redaktor naczelny, Tomasz Lis.

Carla Bruni została redaktorką naczelną


Francuska pierwsza dama, piosenkarka i była modelka Carla Bruni-Sarkozy do swych licznych obowiązków dodała jeszcze jeden - stanowisko redaktorki naczelnej kobiecego dodatku dziennika "Le Figaro".

W marcu dziennikom ogólnopolskim nadal spadała sprzedaż


Marzec był kolejnym miesiącem spadku sprzedaży dzienników ogólnopolskich. Jak wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy o rozpowszechnianiu płatnym razem, najwięcej w stosunku do wyników z marca ub.r. straciły "Gazeta Giełdy Parkiet" (Presspublica), "Gazeta Wyborcza" (Agora SA) i "Super Express" (Murator SA).

Konflikt wokół TVP - "to bardzo infantylny zarzut"


Rada nadzorcza TVP istnieje od momentu jej powołania - uważa przewodniczący Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji Witold Kołodziejski. Jak ocenił, i KRRiT, i minister skarbu powołali swoich przedstawicieli, więc rada istnieje i powinna się już zebrać, niezależnie od tego, czy jest wpisana do KRS, czy nie.

Trójka zebrała od słuchaczy prawie 300 tys. zł


Po dwóch miesiącach publicznej zbiórki pieniędzy na Program III Polskiego Radia wpłynęło blisko 300 tys. zł.

PiS chce być stroną procesu ITI kontra J.Kaczyński


PiS chce być stroną procesu, jaki ITI wytoczyła Jarosławowi Kaczyńskiemu za wypowiedzi o przeznaczeniu przez władze Warszawy 460 mln zł na przebudowę stadionu Legii - klubu należącego do holdingu ITI.

"Wiadomości" straciły widzów w 2009 roku


W 2009 roku widzów zyskały "Fakty" TVN i "Wydarzenia" Polsatu, zmalała natomiast widownia "Wiadomości" TVP 1. Mimo to dziennik TVP 1 zachował pozycję lidera.

znalezionych: 1195, strona 1 z 60
<<<  -  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  -  >>>